top of page
Search

"انقلاب عیسی پرفروشترین فیلم در آمریکا شد: این امر قالبهای هالیوود را به چالش کشید

Updated: May 21, 2023



"

براساس داده‌های منتشر شده در هفته اول این ماه، فیلم "انقلاب عیسی" Jesus Revolutionبه شماره یک فروش دی‌وی‌دی/بلوری در آمریکا و همچنین در یک جدول جداگانه فقط درفروش بلوری، صعود کرد و فیلمهایی مانند "خرس کوکائین"، "آخرین رقص سحرآمیز مایک"، "پوس این بوتز: آخرین آرزو" و "تاپ گان: ماوریک" را شکست داد. فقط در هفته دوم اکران فیلم "انقلاب عیسی" در هر دو جدول رتبه دوم را کسب کرد. این اطلاعات ابتدا توسط مطبوعات "مدیا پلی نیوز" گزارش شد.


داستان این فیلم درباره‌ی جنبش احیای هیپی ها است که در دهه‌های ۱۹۶۰ و ۱۹۷۰ در کالیفرنیا آغاز شده و به سراسر کشور گسترش یافت. این حرکت موجب شکل‌گیری خدمتهایی مانند چاک اسمیت، گرگ لوری و لانی فریزبی شد.


مک‌کورکل اظهار داشت که این فیلم یک پیام دارد که جامعه باید بشنود. وی به مجله "مسیحیان" گفت: "فکر می‌کنم این فیلم سعی می‌کند به همه انسانها بگوید که آنها دوست داشتنی هستند و به شباهت خداوند خلق شده‌اند و زندگی آنها ارزش دارد."

وی با اشاره به تفاوت طبقات اجتماعی، گفت: "اگر ما با هم یکپارچه شویم و سعی کنیم یکدیگر را دوست بداریم، بسیاری از این مشکلات حل خواهند شد." او به فیلم اشاره کرد و گفت: "این فیلم در واقع بر روی آنچه ما باید به عنوان یک فرهنگ و همچنین به عنوان افراد باورمند بیاندیشیم، تأکید می‌کند." وی می‌گوید که این مسائل شامل مهربانی، همدلی، همدردی و احساس تعلق است.


"انقلاب عیسی" بیش از ۵۰ میلیون دلار بلیط فروخت. و پنج هفته در لیست ده فیلم پرفروش قرار گرفت. این فیلم توسط شرکتی ساخته شده است که قبلاً فیلم‌های "تنها می‌توانم تصور کنم" و "شکارچی آمریکایی" را تولید کرده است.


،برنت مک کرکل، دستیار کارگردان فیلم "انقلاب عیسی" و آهنگساز آن، در یک گفت‌وگوی اخیر با مجله "مسیحیان"، گفت: "فکر می‌کنم که این اتفاق برای هالیوود غافلگیرکننده بود که یک درام کوچک مبتنی بر ایمان این رتبه را دریافت کند. فکر می‌کنم این برای سینما و مارکت مسیحی عالی است."


فیلم "انقلاب عیسی" در نظرسنجی CinemaScore امتیاز A+ را کسب کرد که پس از تماشای یک فیلم، نظر مخاطبان را جمع‌آوری می‌کند. همچنین، این فیلم از طرف مخاطبان تأییدشده در Rotten Tomatoes امتیاز ۹۹ از ۱۰۰ را دریافت کرد.


این فیلم با بازی جاناتان رومی (از سریال "برگزیدگان") به عنوان لانی فریزبی، کلسی گرامر از سریال "Cheers" و "Frasier" به عنوان چاک اسمیت، جوئل کورتنی به عنوان گرگ لوری، کیمبرلی ویلیامز-پیسلی از فیلم "پدر عروس" به عنوان مادر لوری و آنا گریس بارلو به عنوان دوست دختر و آینده‌ی همسر گرگ لوری به تصویر کشیده می‌شود.

کلسی گرامر در حالی که درباره فیلم "انقلاب عیسی" صحبت می‌کند، گریه می‌کند و میگوید: "من این فیلم را دوست دارم"

"تهیه کننده این فیلم میگوید: "انقلاب عیسی" فرصتی برای بشارت خبر خوش انجیل است.


بنیاد فرهنگ و هنر اپیفانی فیلم " انقلاب عیسی" را نمونه ای از تبلور رویای خویش میداند. نشانی از ظرفیت و توانایی منحصر به فرد و تاثیرگذار فرهنگ و هنر.


منبع خبر christian Broadcasting Network و Christian Headlines و ...



168 views0 comments
bottom of page